Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Kultura i Wychowanie
Aktualny numer
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny
Polityka czasopisma
Polityka prywatności
Wydawca
Redakcja czasopisma
Skład redakcji
Rada Naukowa
Lista recenzentów
Obowiązki redakcji (zasady etyczne)
Kontakt
Dla autorów
Przesyłanie artykułów
Instrukcje dla autorów
Zapora ghostwriting
Obowiązki autorów (zasady etyczne)
Licencje i opłaty
Dla recenzentów
Procedura recenzyjna
Obowiązki recenzentów (zasady etyczne)
Formularz recenzji
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2/16 (2019)
Nr 2/16 (2019)
Opublikowane:
2019-01-23
Pełny numer
PDF
Artykuły
Planowanie kariery zawodowej – przegląd wybranych form wsparcia
Katarzyna Błachnio (Autor)
9-21
PDF
Wypalenie rodzicielskie – nowe spojrzenie na przemęczonych rodziców. Przegląd literatury oraz badań
Natalia Mandecka (Autor)
23-33
PDF
Działania podopiecznych destabilizujące relacje w rodzinnym domu dziecka
Agnieszka Deja (Autor)
35-45
PDF
„Zrozumieć niepojęte” – specyfika odbioru i przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci ze spektrum autyzmu
Dorota Pufund (Autor)
47-58
PDF
Miłość w rodzicielstwie, wychowaniu i wychowaniu niemowląt (Wkład do historii instytucjonalnego wychowania przedszkolnego w XIX wieku na przykładzie miasta Trnava)
Zuzana Lopatková (Autor)
59-73
PDF (ENG) (Angielski)
Miłość pedagogiczna i prospołeczność w edukacji szkolnej na Słowacji
Ivan Podmanický (Autor)
75-87
PDF (ENG) (Angielski)
Miłość jako absolutne wyzwanie – także edukacyjne
Andrej Rajský (Autor)
89-98
PDF (ENG) (Angielski)
Czy kultywowanie miłości jest możliwe i konieczne? Wychowanie do miłości według „Summy teologicznej” Tomasza z Akwinu
Marek Wiesenganger (Autor)
99-107
PDF (ENG) (Angielski)
Problemy humanizacji edukacji technologicznej
Yevgen Kulyk, Yuriy Kulyk (Autor)
109-11
PDF (ENG) (Angielski)
Innowacyjna koncepcja kształcenia i idea widocznego uczenia się jako wsparcie polityki edukacyjnej w Nowej Zelandii i Australii
Anna Sarbiewska (Autor)
117-132
PDF (ENG) (Angielski)
Jak zrobić krok w stronę przyszłej edukacji. Metody nauczania/uczenia się w szkolnictwie wyższym XXI wieku
Dace Siliņa, Kamila Witerska (Autor)
133-147
PDF (ENG) (Angielski)
Recenzja książki: Tomasz Leś, Koncepcje mądrości w filozofii Sokratesa, Platona i Arystotelesa, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2016, 168 ss.
Dariusz Stępkowski (Autor)
149-153
PDF
Zajęcia taneczne z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną jako forma terapii pedagogicznej
Kamil Lewandowski (Autor)
155-162
PDF
Język / Language
English
Polski