Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Kultura i Wychowanie
Aktualny numer
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny
Polityka czasopisma
Polityka prywatności
Wydawca
Redakcja czasopisma
Skład redakcji
Rada Naukowa
Lista recenzentów
Obowiązki redakcji (zasady etyczne)
Kontakt
Dla autorów
Przesyłanie artykułów
Instrukcje dla autorów
Zapora ghostwriting i antyplagiat
Obowiązki autorów (zasady etyczne)
Licencje, repozytoria i opłaty
Dla recenzentów
Procedura recenzyjna
Obowiązki recenzentów (zasady etyczne)
Formularz recenzji
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2/16 (2019)
Nr 2/16 (2019)
Opublikowane:
2019-01-23
Pełny numer
PDF
Artykuły
Planowanie kariery zawodowej – przegląd wybranych form wsparcia
Katarzyna Błachnio (Autor)
9-21
PDF
Wypalenie rodzicielskie – nowe spojrzenie na przemęczonych rodziców. Przegląd literatury oraz badań
Natalia Mandecka (Autor)
23-33
PDF
Działania podopiecznych destabilizujące relacje w rodzinnym domu dziecka
Agnieszka Deja (Autor)
35-45
PDF
„Zrozumieć niepojęte” – specyfika odbioru i przetwarzania bodźców sensorycznych u dzieci ze spektrum autyzmu
Dorota Pufund (Autor)
47-58
PDF
Miłość w rodzicielstwie, wychowaniu i wychowaniu niemowląt (Wkład do historii instytucjonalnego wychowania przedszkolnego w XIX wieku na przykładzie miasta Trnava)
Zuzana Lopatková (Autor)
59-73
PDF (ENG) (Angielski)
Miłość pedagogiczna i prospołeczność w edukacji szkolnej na Słowacji
Ivan Podmanický (Autor)
75-87
PDF (ENG) (Angielski)
Miłość jako absolutne wyzwanie – także edukacyjne
Andrej Rajský (Autor)
89-98
PDF (ENG) (Angielski)
Czy kultywowanie miłości jest możliwe i konieczne? Wychowanie do miłości według „Summy teologicznej” Tomasza z Akwinu
Marek Wiesenganger (Autor)
99-107
PDF (ENG) (Angielski)
Problemy humanizacji edukacji technologicznej
Yevgen Kulyk, Yuriy Kulyk (Autor)
109-11
PDF (ENG) (Angielski)
Innowacyjna koncepcja kształcenia i idea widocznego uczenia się jako wsparcie polityki edukacyjnej w Nowej Zelandii i Australii
Anna Sarbiewska (Autor)
117-132
PDF (ENG) (Angielski)
Jak zrobić krok w stronę przyszłej edukacji. Metody nauczania/uczenia się w szkolnictwie wyższym XXI wieku
Dace Siliņa, Kamila Witerska (Autor)
133-147
PDF (ENG) (Angielski)
Recenzja książki: Tomasz Leś, Koncepcje mądrości w filozofii Sokratesa, Platona i Arystotelesa, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2016, 168 ss.
Dariusz Stępkowski (Autor)
149-153
PDF
Zajęcia taneczne z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną jako forma terapii pedagogicznej
Kamil Lewandowski (Autor)
155-162
PDF
Język / Language
English
Polski