Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Kultura i Wychowanie
Aktualny numer
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny
Polityka czasopisma
Polityka prywatności
Wydawca
Redakcja czasopisma
Skład redakcji
Rada Naukowa
Lista recenzentów
Obowiązki redakcji (zasady etyczne)
Kontakt
Dla autorów
Przesyłanie artykułów
Instrukcje dla autorów
Zapora ghostwriting
Obowiązki autorów (zasady etyczne)
Licencje i opłaty
Dla recenzentów
Procedura recenzyjna
Obowiązki recenzentów (zasady etyczne)
Formularz recenzji
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2/22 (2022)
Nr 2/22 (2022)
Opublikowane:
2023-02-23
Pełny numer
PDF
HTML
Artykuły
Wiedza, nauczanie i uczenie się w epoce końca tradycyjnej edukacji akademickiej
Magdalena Archacka (Autor)
9-27
PDF
HTML
Kreatywność nauczyciela w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Katarzyna Miłek (Autor)
29-40
PDF
HTML
Sharenting – pomiędzy prawem rodzica do wyrażania siebie w mediach społecznościowych a ochroną prywatności dziecka
Małgorzata Kierzkowska (Autor)
41-55
PDF
HTML
The plurality of social pedagogy
Hana Vavříková (Autor)
57-70
PDF (ENG)
HTML (ENG)
„Pluralistyczny obraz współczesnej pedagogiki” – doniesienia z międzynarodowej konferencji naukowej w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Filia Wodzisław Śląski
Elżbieta Trojniar, Danuta Jurczyk, Norbert Niestolik (Autor)
71-78
PDF
HTML
Biblioteka – centrum kulturalne XXI wieku. Miejsce opieki i wychowania
Justyna Niemczyńska (Autor)
79-85
PDF
HTML
Komunikacja na drodze rodzic–dziecko jako jedno z najważniejszych narzędzi wychowawczych
Katarzyna Piekorz (Autor)
87-92
PDF
HTML
Emocje/uczucia nauczycieli podczas przeprowadzania rozmów z rodzicami/ opiekunami podopiecznych
Emilia Figurska (Autor)
93-105
PDF
HTML
Zmiany zachodzące w życiu rodziny po narodzinach dziecka z niepełnosprawnością
Justyna Ster (Autor)
107-120
PDF
HTML
Wielopokoleniowe modele zdrowia. Czy zdrowe stało się niezdrowe?
Ilona Szega (Autor)
121-129
PDF
HTML
Determinanty readaptacji społecznej byłych osadzonych
Marzena Stopa (Autor)
131-144
PDF
HTML
Instytucjonalne formy pomocy ofiarom przemocy fizycznej w opinii kuratorów społecznych
Karolina Nessing (Autor)
145-156
PDF
HTML
Teatroterapia a prewencja depresji u młodzieży
Mateusz Suchan (Autor)
157-168
PDF
HTML
Professional education and its impact on professional practice
Radek Kaděra (Autor)
169-181
PDF (ENG)
HTML (ENG)
Język / Language
English
Polski