Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Kultura i Wychowanie
Aktualny numer
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny
Polityka czasopisma
Polityka prywatności
Wydawca
Redakcja czasopisma
Skład redakcji
Rada Naukowa
Lista recenzentów
Obowiązki redakcji (zasady etyczne)
Kontakt
Dla autorów
Przesyłanie artykułów
Instrukcje dla autorów
Zapora ghostwriting i antyplagiat
Obowiązki autorów (zasady etyczne)
Licencje, repozytoria i opłaty
Dla recenzentów
Procedura recenzyjna
Obowiązki recenzentów (zasady etyczne)
Formularz recenzji
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 1/19 (2021)
Nr 1/19 (2021)
Opublikowane:
2020-09-22
Pełny numer
PDF
Artykuły
Przed maturą – język polski online
Małgorzata Gajak-Toczek (Autor)
9-24
PDF
Wycofanie społeczne w dobie pandemii Covid-19: stary problem – nowe ofiary
Piotr Sarnowski, Rafał Dominiak (Autor)
25-40
PDF
Korzystanie z mediów społecznościowych, a ich wpływ na funkcjonowanie adolescentów i młodych dorosłych – zarys problemu
Piotr Klimczyk (Autor)
41-55
PDF
Nastawienia psychologów i ich wpływ na cechy tworzonych diagnoz
Paulina Grenda (Autor)
58-74
PDF
Znaczenie animacji we wspieraniu rozwoju małych dzieci
Aneta Jegier (Autor)
75-85
PDF
Kształtowanie sprawności motorycznych dziecka w wieku przedszkolnym w aspekcie nauki pisania
Izabela Stelmasiak, Magdalena Różańska (Autor)
87-107
PDF
Integrowanie rodziny przez rodziców osób problemowo pijących alkohol na rzecz pokonywania kryzysu
Renata Szczepanik (Autor)
109-127
PDF
Urlopy tacierzyńskie jako instytucjonalny dowód zmian w postrzeganiu roli ojca na przestrzeni lat
Amelia Tryc (Autor)
129-141
PDF
Tomaš Garrigue Masaryk a herbartyzm
Sebastian Taboł (Autor)
143-153
PDF
Gdzie łączy się popkultura i filozofia, tam powstaje rebelia myśli… Recenzja książki Mali rebelianci Jarosława Marka Spychały, Wydawnictwo Tako, Toruń 2020, ss. 180
Jasmine Al-Douri (Autor)
155-157
PDF
Recenzja książki Krystyny Duraj-Nowakowej Pisarstwo naukowe studentów, Kraków 2019, Wydawnictwo Naukowe Akademii Ignatianum, ss. 291
Katarzyna Miłek (Autor)
159-164
PDF
Język / Language
English
Polski