Recenzja książki Anny Konarzewskiej Być (nie)zwykłym wychowawcą. Scenariusze lekcji wychowawczych dla uczniów klas starszych szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych
DOI:
https://doi.org/10.25312/2083-2923.17/2020_12jadSłowa kluczowe:
edukacja, lekcje wychowawcze, scenariusze lekcyjne, biblioteczka wychowawcy, wychowanieAbstrakt
Artykuł stanowi recenzję książki i Anny Konarzewskiej Być (nie)zwykłym wychowawcą, która zawiera scenariusze lekcji wychowawczych adresowanych do uczniów na poziomie szkoły podstawowej i szkół ponadpodstawowych.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Opublikowane
2024-06-25
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2020 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
Jak cytować
Recenzja książki Anny Konarzewskiej Być (nie)zwykłym wychowawcą. Scenariusze lekcji wychowawczych dla uczniów klas starszych szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych. (2024). Kultura I Wychowanie, 1/17, 163-164. https://doi.org/10.25312/2083-2923.17/2020_12jad