Recenzja książki Dziecko i dzieciństwo w badaniach pedagogicznych, red. nauk. Marzenna Magda-Adamowicz, Ewa Kowalska, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 364

Autor

DOI:

https://doi.org/10.25312/2083-2923.18/2020_10takm

Słowa kluczowe:

dzieciństwo, pedagogika, pedagogika dziecka, teoria badań społecznych, badania pedagogiczne, etyka badań, kognitywizm

Abstrakt

Artykuł jest recenzją książki Dziecko i dzieciństwo w badaniach pedagogicznych, po red. nauk. Marzenny Magda-Adamowicz oraz Ewy Kowalskiej.

Biogram autora

  • Tomasz Albiński - Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium

    Tomasz Albiński – doktor nauk humanistycznych w zakresie filozofii. Dziekan Wydziału Nauk Społecznych Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium. Dziedziny badawcze: logika, metodologia, etyka. Autor monografii Spór o realizm modalny oraz artykułów z zakresu filozofii analitycznej.

Pobrania

Opublikowane

2024-06-25

Numer

Dział

Artykuły

Jak cytować

Recenzja książki Dziecko i dzieciństwo w badaniach pedagogicznych, red. nauk. Marzenna Magda-Adamowicz, Ewa Kowalska, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 364. (2024). Kultura I Wychowanie, 2/18, 145-152. https://doi.org/10.25312/2083-2923.18/2020_10takm