Recenzja książki: Thomas Rucker, Komplexität der Bildung. Beobachtungen zur Grundstruktur bildungstheoretischen Denkens in der (Spät-)Moderne, Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn 2014, 260 s.
DOI:
https://doi.org/10.25312/Słowa kluczowe:
kształcenie, badania pedagogiczneAbstrakt
Recenzja książki: Thomasa Ruckera, "Złożoność edukacji. Obserwacje na temat podstawowej struktury pedagogicznego myślenia teoretycznego w (późnej) nowoczesności".
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Opublikowane
2024-06-25
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Dietrich Benner (Autor); Dariusz Stępkowski (Tłumacz)Dietrich Benner (Autor); Dariusz Stępkowski (Tłumacz)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
Jak cytować
Recenzja książki: Thomas Rucker, Komplexität der Bildung. Beobachtungen zur Grundstruktur bildungstheoretischen Denkens in der (Spät-)Moderne, Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn 2014, 260 s. (2024). Kultura I Wychowanie, 12, 191-198. https://doi.org/10.25312/