Recenzja książki: Thomas Rucker, Komplexität der Bildung. Beobachtungen zur Grundstruktur bildungstheoretischen Denkens in der (Spät-)Moderne, Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn 2014, 260 s.

Autor

  • Dietrich Benner Uniwersytet Humboldta w Berlinie Autor
  • Dariusz Stępkowski Tłumacz

DOI:

https://doi.org/10.25312/

Słowa kluczowe:

kształcenie, badania pedagogiczne

Abstrakt

Recenzja książki: Thomasa Ruckera, "Złożoność edukacji. Obserwacje na temat podstawowej struktury pedagogicznego myślenia teoretycznego w (późnej) nowoczesności".

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Pobrania

Opublikowane

2024-06-25

Numer

Dział

Artykuły

Jak cytować

Recenzja książki: Thomas Rucker, Komplexität der Bildung. Beobachtungen zur Grundstruktur bildungstheoretischen Denkens in der (Spät-)Moderne, Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn 2014, 260 s. (2024). Kultura I Wychowanie, 12, 191-198. https://doi.org/10.25312/