Innowacyjność e-dystrybucji na przykładzie dystrybucji płytek ceramicznych

Autor

  • Karol Gapys Autor
  • Maciej Puchała Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi Autor

DOI:

https://doi.org/10.25312/2391-5129.24/2017_183-195

Słowa kluczowe:

e-dystrybucja, jakość obsługi, proces, płytki ceramiczne

Abstrakt

Celem publikacji było przybliżenie czytelnikowi problematyki określanej terminem e-dystrybucja, a w jej ramach e-commerce. Spotykane jest również określenie handel elektroniczny lub e-handel. Jako przykład wybrano zagadnienie dystrybucji płytek ceramicznych w firmie Gres-Bud, w szczególności za pośrednictwem Internetu. Zostały przedstawione kwestie, jakimi zajmuje się e-dystrybucja, oraz następujące po sobie kolejno procesy, pozwalające dostarczyć klientowi zamówiony towar w jak najkrótszym czasie.

Biogramy autorów

  • Karol Gapys

    Inż. – absolwent Wydziału Informatyki, Zarządzania i Transportu Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, autor pracy dyplomowej pt. Logistyczny system dystrybucji płytek ceramicznych na przykładzie firmy Gres-Bud (2016).

  • Maciej Puchała - Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

    Dr inż.  – adiunkt w Katedrze Systemów Transportu na Wydziale Informatyki, Zarządzania i Transportu  promotor pracy dyplomowej K. Gapysa.

Bibliografia

Blaik P. (2004), Logistyka, PWE, Warszawa.

Brzeziński M. (2006), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.

Charlesworth A. (2007), Key concepts in e-commerce, Palgrave Macmillan.

Chmielarz W. (2007), Systemy biznesu elektronicznego, Wydawnictwo Difin, Warszawa

Czubała A. (2001), Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa.

Długosz J. (2009), Nowoczesne technologie w logistyce, PWE, Warszawa.

Fechner I. (2007), Zarządzanie łańcuchem dostaw, Wyższa Szkoła Logistyki, Poznań.

Gapys K. (2016), Logistyczny system dystrybucji płytek ceramicznych na przykładzie firmy Gres-Bud, inżynierska praca dyplomowa, Wydział Informatyki, Zarządzania i Transportu, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Łódź, maszynopis niepublikowany.

Guziur P. (2010), Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm, Wydawnictwo Helion, Gliwice.

Handel elektroniczny, http://stat.gov.pl/metainformacje/slownik-pojec/pojecia-stosowane-w-statystyce-publicznej/1778,pojecie.html, dostęp:10.07.2017.

Interstitial, Wikipedia, https://pl.wikipedia.org/wiki/Interstitial, dostęp: 8.11.2017.

Kapusta F. (2000), Logistyka, Wydawnictwo Terra, Poznań.

Krawczyk S. (2000), Logistyka w zarządzaniu marketingiem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.

Krzyżaniak S. (2002), Podstawy zarządzania zapasami w przykładach, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań.

Leśniewska A. (2006), Reklama internetowa, Wydawnictwo Helion, Gliwice.

Niemczyk A. (2007), Zapasy i magazynowanie, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań.

Norris M., West S. (2001), E-biznes, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa.

Rutkowski K. (2002), Logistyka on-line, PWE, Warszawa.

Sikorski A., Kozłowski R. (2013), Nowoczesne rozwiązania w logistyce, Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Warszawa.

Skowronek Cz., Sarjusz-Wolski Z. (2003), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.

Wieczerzycki W. (2005), Giełdy elektroniczne, [w:] M. Ciesielski (red.), Rynek usług logistycznych, Wydawnictwo Difin, Warszawa.

Wieczerzycki W. (2012), E-logistyka, PWE, Warszawa.

Wojciechowski T. (2010), Dystrybucja i logistyka na rynku towarowym, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, Warszawa.

Pobrania

Opublikowane

2024-06-24

Numer

Dział

Artykuły

Jak cytować

Innowacyjność e-dystrybucji na przykładzie dystrybucji płytek ceramicznych. (2024). Zarządzanie Innowacyjne W Gospodarce I Biznesie , 1/24, 181-193. https://doi.org/10.25312/2391-5129.24/2017_183-195

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >> 

Podobne artykuły

1-10 z 103

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.