Innowacyjność e-dystrybucji na przykładzie dystrybucji płytek ceramicznych
DOI:
https://doi.org/10.25312/2391-5129.24/2017_183-195Słowa kluczowe:
e-dystrybucja, jakość obsługi, proces, płytki ceramiczneAbstrakt
Celem publikacji było przybliżenie czytelnikowi problematyki określanej terminem e-dystrybucja, a w jej ramach e-commerce. Spotykane jest również określenie handel elektroniczny lub e-handel. Jako przykład wybrano zagadnienie dystrybucji płytek ceramicznych w firmie Gres-Bud, w szczególności za pośrednictwem Internetu. Zostały przedstawione kwestie, jakimi zajmuje się e-dystrybucja, oraz następujące po sobie kolejno procesy, pozwalające dostarczyć klientowi zamówiony towar w jak najkrótszym czasie.
Bibliografia
Blaik P. (2004), Logistyka, PWE, Warszawa.
Brzeziński M. (2006), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
Charlesworth A. (2007), Key concepts in e-commerce, Palgrave Macmillan.
Chmielarz W. (2007), Systemy biznesu elektronicznego, Wydawnictwo Difin, Warszawa
Czubała A. (2001), Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa.
Długosz J. (2009), Nowoczesne technologie w logistyce, PWE, Warszawa.
Fechner I. (2007), Zarządzanie łańcuchem dostaw, Wyższa Szkoła Logistyki, Poznań.
Gapys K. (2016), Logistyczny system dystrybucji płytek ceramicznych na przykładzie firmy Gres-Bud, inżynierska praca dyplomowa, Wydział Informatyki, Zarządzania i Transportu, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Łódź, maszynopis niepublikowany.
Guziur P. (2010), Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
Handel elektroniczny, http://stat.gov.pl/metainformacje/slownik-pojec/pojecia-stosowane-w-statystyce-publicznej/1778,pojecie.html, dostęp:10.07.2017.
Interstitial, Wikipedia, https://pl.wikipedia.org/wiki/Interstitial, dostęp: 8.11.2017.
Kapusta F. (2000), Logistyka, Wydawnictwo Terra, Poznań.
Krawczyk S. (2000), Logistyka w zarządzaniu marketingiem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.
Krzyżaniak S. (2002), Podstawy zarządzania zapasami w przykładach, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań.
Leśniewska A. (2006), Reklama internetowa, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
Niemczyk A. (2007), Zapasy i magazynowanie, Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań.
Norris M., West S. (2001), E-biznes, Wydawnictwo Komunikacji i Łączności, Warszawa.
Rutkowski K. (2002), Logistyka on-line, PWE, Warszawa.
Sikorski A., Kozłowski R. (2013), Nowoczesne rozwiązania w logistyce, Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Warszawa.
Skowronek Cz., Sarjusz-Wolski Z. (2003), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
Wieczerzycki W. (2005), Giełdy elektroniczne, [w:] M. Ciesielski (red.), Rynek usług logistycznych, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
Wieczerzycki W. (2012), E-logistyka, PWE, Warszawa.
Wojciechowski T. (2010), Dystrybucja i logistyka na rynku towarowym, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, Warszawa.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.