Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ

Autor

DOI:

https://doi.org/10.25312/2391-5129.31/2020_08aamp

Słowa kluczowe:

usługa kurierska, obsługa klienta, jakość usługi

Abstrakt

Logistyczna obsługa klienta jest jednym z najważniejszych narzędzi do budowania konkurencyjności firmy na rynku. W pracy oceniono skuteczność obsługi klienta firmy XYZ ukierunkowanej głównie na terminowość bieżących usług i liczbę reklamacji. Charakterystyka branży kurierskiej w Polsce, ocena kooperacji z polskimi firmami TSL oraz wyniki badań pokazały wpływ branży na polską firmę XYZ. Dane zebrane podczas pracy w firmie XYZ pozwoliły uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące wskaźników logistycznej obsługi klienta i terminowości usług. Przedstawione dane i wskaźniki opierają się na informacjach uzyskanych w trakcie pracy w firmie i gromadzeniu danych statystycznych.

Pobrania

Statystyki pobrań niedostępne.

Biogramy autorów

  • Artur Arkit

    Inż. Artur Arkit – absolwent studiów inżynierskich na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Wydział Techniki i Informatyki, kierunek transport, autor pracy dyplomowej Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ (maszynopis niepublikowany).

  • Maciej Puchała - Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

    Dr inż. Maciej Puchała – adiunkt w Katedrze Systemów Transportu na Wydziale Techniki i Informatyki, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, promotor pracy dyplomowej A. Arkita Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ.

Bibliografia

Arkit A. (2020), Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ, praca dyplomowa, maszynopis niepublikowany, Wydział Techniki i Informatyki Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź.

Boguszewicz-Kreft M. (2005), Marketing usług, [w:] W. Żurawik (red.), Marketing – podstawy i kontrowersje, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2005.

Dembińska-Cyran I. (2004), System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i zarządzania relacjami z klientem, [w:] I. Dembińska-Cyran, J. Hołub-Iwan, J. Perenc (red.), Zarządzanie relacjami z klientem, Wydawnictwo Difin, Warszawa.

PWC (2019), Perspektywy wzrostu rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w Polsce do 2018 r.

Styś A. (red.) (2001), Zarządzanie marketingowe w sferze usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.

Pobrania

Opublikowane

2024-06-24

Numer

Dział

Artykuły

Jak cytować

Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ. (2024). Zarządzanie Innowacyjne W Gospodarce I Biznesie , 2/31, 125-141. https://doi.org/10.25312/2391-5129.31/2020_08aamp

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >> 

Podobne artykuły

1-10 z 75

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.