Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ
DOI:
https://doi.org/10.25312/2391-5129.31/2020_08aampSłowa kluczowe:
usługa kurierska, obsługa klienta, jakość usługiAbstrakt
Logistyczna obsługa klienta jest jednym z najważniejszych narzędzi do budowania konkurencyjności firmy na rynku. W pracy oceniono skuteczność obsługi klienta firmy XYZ ukierunkowanej głównie na terminowość bieżących usług i liczbę reklamacji. Charakterystyka branży kurierskiej w Polsce, ocena kooperacji z polskimi firmami TSL oraz wyniki badań pokazały wpływ branży na polską firmę XYZ. Dane zebrane podczas pracy w firmie XYZ pozwoliły uzyskać odpowiedź na pytania dotyczące wskaźników logistycznej obsługi klienta i terminowości usług. Przedstawione dane i wskaźniki opierają się na informacjach uzyskanych w trakcie pracy w firmie i gromadzeniu danych statystycznych.
Pobrania
Bibliografia
Arkit A. (2020), Analiza i ocena obsługi klienta w firmie kurierskiej XYZ, praca dyplomowa, maszynopis niepublikowany, Wydział Techniki i Informatyki Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi, Łódź.
Boguszewicz-Kreft M. (2005), Marketing usług, [w:] W. Żurawik (red.), Marketing – podstawy i kontrowersje, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2005.
Dembińska-Cyran I. (2004), System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i zarządzania relacjami z klientem, [w:] I. Dembińska-Cyran, J. Hołub-Iwan, J. Perenc (red.), Zarządzanie relacjami z klientem, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
PWC (2019), Perspektywy wzrostu rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych (KEP) w Polsce do 2018 r.
Styś A. (red.) (2001), Zarządzanie marketingowe w sferze usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2021 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.