Wybrane problemy logistyki zwrotnej w branży usług motoryzacyjnych

Autor

  • Jerzy Janczewski Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi Autor

DOI:

https://doi.org/10.25312/

Słowa kluczowe:

logistyka odwrócona, części zamienne, usługi motoryzacyjne

Abstrakt

Rosnąca świadomość ekologiczna konsumentów, przepisy prawne oraz względy ekonomiczne sprawiają, że ludzie coraz bardziej interesują się ponownym wykorzystaniem produktów i materiałów. W artykule przedstawiono niektóre problemy logistyki zwrotnej w obszarze zarządzania częściami zamiennymi w branży serwisowej motoryzacji. Zaprezentowano wyniki badań dotyczących możliwości ponownego wykorzystania części zamiennych pochodzących z uszkodzonych lub zniszczonych samochodów, używanych podczas serwisowania pojazdów.

Biogram autora

  • Jerzy Janczewski - Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

    Dr inż., adiunkt w Katedrze Systemów Transportu na Wydziale Informatyki, Zarządzania i Transportu.

Bibliografia

Janczewski J., Zarządzanie procesem odzyskiwania produktów odpadowych w sektorze usług motoryzacyjnych, „Logistyka”, nr 2.

Nowe, używane czy regenerowane? Raport – Rynek części regenerowanych w Polsce, 26.04.2012, http://motofocus.pl/raporty/8455/nowe-uzywane-czy-regenerowane-raport-rynek-czesci-regenerowanych-w-polsce, dostęp: 2.09.2012.

Sadowski A. (2008), Zrównoważony rozwój z perspektywy logistyki zwrotnej, „Problemy Ekorozwoju”, Vol. 3, No. 8.

Skup rdzeni, http://test.skuprdzeni.pl/, dostęp: 9.08.2011.

Szołtysek J. (2009), Logistyka zwrotna, Poznań.

System oznaczeń jakościowych, http://www.polcar.com/Jako-%C5%9B%C4%87.aspx, dostęp: 22.08.2012.

Pobrania

Opublikowane

2013-07-31

Numer

Dział

Artykuły

Jak cytować

Wybrane problemy logistyki zwrotnej w branży usług motoryzacyjnych. (2013). Zarządzanie Innowacyjne W Gospodarce I Biznesie , 1/14, 131-143. https://doi.org/10.25312/

Podobne artykuły

1-10 z 115

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.