Cultural conditions of customer communication
DOI:
https://doi.org/10.25312/2391-5129.22/2016_127-137Keywords:
communication, customer management, enterpriseAbstract
The main objective of the paper is an attempt to define contemporary methods of communication with the customer, to explain how particular communication methods impact on decision-making processes and to determine the benefits obtained from the use of selected communication methods.
References
Bernacik M. (2001), Contact center… I co dalej? – siła relacji, „Modern Marketing”, nr 10.
Goodman E.M. (1994), Corporate communication. Theory and practice, University of New York, New York.
Kapituła A. (2012), Współczesne metody komunikacji jako element budowania lojalności klienta, praca magisterska napisana w Katedrze Logistyki WZUŁ, Łódź.
Kaszewski K. (2009), W czym mogę pomóc? Zachowania komunikacyjno-językowe konsultantów i klientów call center, Wydawnictwo Naukowe Semper, Warszawa.
Olsztyńska A. (2005), Znaczenie marketingu wewnętrznego w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej organizacji, materiały konferencyjne Innowacje w Marketingu. Młodzi o Marketingu III, Sopot.
Raman P., Wittmann C.M., Rauseo N.A. (2006), Leveraging CRM for sales: The role of organizational capabilities in successful CRM implementation, „Journal of Personal Selling & Sales Management”, Vol. 26, Issue 1.
Stępnik K. (2008), Komunikacja i komunikowanie w dawnej Polsce, UMCS, Lublin.
Szymura-Tyc M. (2005), Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Prace Naukowe AE w Katowicach, Katowice.
Wajszczuk J. (2005), Międzynarodowe środowisko finansowe – kierunki instytucjonalizacji, Key Text, Warszawa.
Walasek R. (2012), E-komunikacja jako narzędzie tworzenia konkurencyjności przedsiębiorstw – na podstawie badań w firmach logistycznych, [w:] Studia Ekonomiczne Regionu Łódzkiego. Wydanie Specjalne. Konkurencja, konkurencyjność, przewaga konkurencyjna w rozwoju współczesnych organizacji, PTE, Łódź.
Wiktor W.J. (2001), Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.