Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Open Menu
Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny
Etyka wydawnicza
Polityka OA i licencja
Polityka prywatności
Wydawca
Redakcja czasopisma
Skład redakcji
Rada Naukowa
Kontakt
Dla autorów
Przesyłanie tekstów
Informacje dla autorów
Obowiązki autorów (zasady etyczne)
Licencje i opłaty
Recenzowanie
Informacje dla recenzentów
Procedura recenzyjna
Lista recenzentów
Numery opublikowane
Numer bieżący
Numery archiwalne
Ogłoszenia
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 2/15 (2012)
Nr 2/15 (2012)
DOI:
https://doi.org/10.25312/
Opublikowane:
2013-09-01
Pełny numer
PDF
Artykuły
Zachowania nabywcze polskich konsumentów na rynku dzieł sztuki
Tomasz Zalega, Iwona Żelazna (Autor)
11-29
PDF
Systemy premiowania jako podstawowe narzędzie oddziaływania na wyniki pracownika w organizacji
Piotr Oleksiak (Autor)
31-39
PDF
Cele i zagrożenia motywowania pracowników w organizacji. Dlaczego motywowanie pracowników jest potrzebne i jak uniknąć najczęstszych błędów?
Joanna Lipowska (Autor)
41-49
PDF
Wydatki konsumpcyjne w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu
Tomasz Zalega (Autor)
51-66
PDF
Finansowanie przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
Jacek Cheda (Autor)
67-82
PDF
Innowacyjne zarządzanie zrównoważoną energią na poziomie lokalnym w Unii Europejskiej
Cezary Szyjko (Autor)
83-94
PDF
Zarządzanie kosztami nośników energii w firmie transportowej
Jerzy Janczewski (Autor)
95-106
PDF
Przywrócenie równowagi w rozwoju gałęzi transportu – moda czy konieczność?
Robert Sternik (Autor)
107-115
PDF
Bezpieczeństwo międzynarodowe u progu XXI wieku
Zygmunt Kołodziej (Autor)
117-128
PDF
Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Unii Europejskiej – geneza, rozwój i jej znaczenie dla współczesnej Europy. Część II: okres od 1970 do 1992 r.: od powołania Europejskiej Współpracy Politycznej po Traktat z Maastricht
Radosław Kamiński (Autor)
129-137
PDF
Zastosowanie controllingu w zarządzaniu marketingowo-logistycznym przedsiębiorstwem z sektora MSP
Danuta Janczewska (Autor)
139-150
PDF
Język / Language
English
Polski