Sprawozdanie z konferencji UŁ: JAK uczyć o Gender? Ścieżki kształcenia i specjalizacje
DOI:
https://doi.org/10.25312/Słowa kluczowe:
konferencja, Uniwersytet Łódzki, wymiar płci, studia kobiece, studia genderowe, role społeczne, równość płci, kobieca tożsamośćAbstrakt
Sprawozdanie z konferencji UŁ Jak uczyć o gender? Gender studies, ścieżki kształcenia i specjalizacje.
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Pobrania
Opublikowane
2024-06-25
Numer
Dział
Artykuły
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
Jak cytować
Sprawozdanie z konferencji UŁ: JAK uczyć o Gender? Ścieżki kształcenia i specjalizacje. (2024). Civitas Hominibus, 9, 121-124. https://doi.org/10.25312/